Zielona szkoła - 2 i 3 czerwca 2018

Opublikowano: niedziela, 03, czerwiec 2018

Czas płynie nam tutaj nieubłaganie, ostatnie dwa dni upłynęły nam bardzo szybko. W sobotę byliśmy na wycieczce w Dolinie Charlloty. Odwiedziliśmy zoo, krainę bajek. Płyneliśmy łódką na wyspę lemurów, które są okazały się bardzo towarzyskie. Na koniec mieliśmy okazję zobaczyć karmienie oraz trening zdrowotny fok w fokarium.

Dzień pełen atrakcji:)
Dzisiaj natomiast moglibyśmy zaśpiewać to ostatnia niedziela... Jest nam trochę żal, że już wyjeżdżamy, ale stęskniliśmy się za domem, rodziną i za szkołą też! Dzisiejszy dzień upłynął nam spokojnie. Po śniadaniu przyszedł czas na sprzatanie pokoi i pierwsze pakowanie walizek, po czym udaliśmy się na plażę. Po raz ostatni poplażować, pomoczyć stópki. Po obiedzie poszliśmy jeszcze na spacer, pożegnać Rowy, kupić ostatnie już pamiątki. Po kolacji rozpadao się już na całego, dlatego nam zostało już tylko pakowanie część druga, kąpiel i spać, bo jutro śniadanie już o 6.30! Czeka nas długa podróż. Było pięknie, ale wszystko co dobre szybko się kończy.
Przesyłamy ostatnie już pozdrowienia z Rowów!