Zielona szkoła - 27 i 28 maja 2018

Opublikowano: wtorek, 29, maj 2018

Pierwszy tydzień za nami. Czas upływa nam radośnie. w niedzielę po śniadaniu poszliśmy do Kościoła na Mszę Świętą. Po niej poszliśmy na miasto, pospacerować po molo i odwiedzić jeszcze nieodkryte miejsca, sklepy z pamiatkami :) Po obiedzie wybraliśmy się na przepyszne lody, a po kolacji na plac zabaw, aktywnie zakończyć kolejny dzień.

W Poniedziałek od razu po śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę. Autokarem przyjechaliśmy do Ustki, gdzie przywitała nas bardzo miła pani przewodnik, która oprowadziła nas po tym urokliwym mieście. Zobaczyliśmy słynne budowle, zwiedziliśmy latarnie morską, przeszliśmy przez most zwodzony, molo i promenadę. Zjedliśmy pyszne frytki sponsorowane przez biuro podróży, a następnie wypłyneliśmy w rejs statkiem po morzu. Nie brakło nam czasu by kupić drobne pamiątki.
Po powrocie i obiedzie znaleźliśmy jeszcze siłę aby poszaleć na placu zabaw. Po kolacji wybraliśmy się jeszcze na wieczorny spacer, ale o 21.30 wszyscy już zmęczeni ale szczęśliwi odpoczywamy w swoich łóżkach!! Pozdrawiamy was serdecznie!!