Zielona szkoła - 2 i 3 czerwca 2018

Opublikowano: niedziela, 03, czerwiec 2018

Czas płynie nam tutaj nieubłaganie, ostatnie dwa dni upłynęły nam bardzo szybko. W sobotę byliśmy na wycieczce w Dolinie Charlloty. Odwiedziliśmy zoo, krainę bajek. Płyneliśmy łódką na wyspę lemurów, które są okazały się bardzo towarzyskie. Na koniec mieliśmy okazję zobaczyć karmienie oraz trening zdrowotny fok w fokarium.

Czytaj więcej: Zielona szkoła - 2 i 3 czerwca 2018

Zielona szkoła - 1 czerwca 2018

Opublikowano: sobota, 02, czerwiec 2018

W tym roku w niecodzienny sposób obchodziliśmy Dzień Dziecka, bo na Zielonej Szkole. Od rana były życzenia, telefony od rodziców, otwieranie paczek prezentowych i czytanie listów. Oczywiście, pierwszy podwieczorek - gofry, drugi podwieczorek - lody. A w między czasie - spacery, zakupy, plażowanie, rozgrywki sportowe. Świętowanie zakończyliśmy dyskoteką. Uff, bardzo intensywny, ale ciekawy dzień. Pozdrawiamy i wszystkim naszym kolegom i koleżanko życzymy dużo radości każdego dnia, nie tylko
w Dzień Dziecka!

Zielona szkoła - 31 maja 2018

Opublikowano: piątek, 01, czerwiec 2018

Dzień jak codzień rozpoczęliśmy śniadaniem, następnie wybraliśmy się na plażę. Niestety wiatr nam dzisiaj bardzo przeszkadzał, dlatego po godzince wróciliśmy do ośrodka i do obiadu aktywnie bawiliśmy się na placu zabaw. Po obiedzie wybraliśmy się jeszcze na miasto, porozglądać się za pamiątkami bo przecież coś dla was przywieziemy :) Były też dobre lody, gofry, rurki ze śmietaną, co kto lubi :) Po kolacji jeszcze trochę na placu zabaw. Bardzo nam się tu podoba, chociaż już trochę tęsknimy... Pozdrawiamy!

Zielona szkoła - 30 maja 2018

Opublikowano: środa, 30, maj 2018

Po porannej pobudce i pysznym śniadaniu, wyruszyliśmy na plażę, bo pogodę mamy wspaniałą. Na plaży oczywiście opalanie, kopanie dołów, budowanie zamków i nie tylko. W klasach 3a i 3c w ramach innowacji pedagogicznej tworzyliśmy mandale na piasku. Zabawa była przednia. Po obiedzie i tzw. sjeście wyruszyliśmy na miasto, na gofry i zakupy. Po kolacji jeszcze aktywnie i sportowo bawiliśmy się na placu zabaw. Pozdrawiamy!!

Zielona szkoła - 29 maja 2018

Opublikowano: wtorek, 29, maj 2018

Od samej pobudki przywitało nas przepiękne słońce. Najcieplejszy dzień w tym roku rozpoczęliśmy śnadaniem, potem troszkę się pouczyliśmy, a następnie wybraliśmy na miasto. Porozglądaliśmy się jeszcze za pamiątkami, zjedliśmy lody i wrócili na obiadek. Po którym wybraliśmy się na plażę.
A po kolacji, czekała nas jeszcze jedna niespodzianka - Ognisko. Pieczona kiełbaska i chlebek na świeżym powietrzu smakowały przepysznie. Pozdrawiamy!!

Zielona szkoła - 27 i 28 maja 2018

Opublikowano: wtorek, 29, maj 2018

Pierwszy tydzień za nami. Czas upływa nam radośnie. w niedzielę po śniadaniu poszliśmy do Kościoła na Mszę Świętą. Po niej poszliśmy na miasto, pospacerować po molo i odwiedzić jeszcze nieodkryte miejsca, sklepy z pamiatkami :) Po obiedzie wybraliśmy się na przepyszne lody, a po kolacji na plac zabaw, aktywnie zakończyć kolejny dzień.

Czytaj więcej: Zielona szkoła - 27 i 28 maja 2018

Zielona szkoła - 26 maja 2018

Opublikowano: wtorek, 29, maj 2018

Jak codzień rano przywitało nas piękne słoneczko, po pysznym śniadanku i sobotnim sprzątaniu pokoi wybralismy się do centrum na gofry, bo przecież nad morzem smakują najlepiej. Chociaż pogoda była dla nas kapryśna i popołudniu się rozpadało, to nie przeszkodziło nam, aby po obiedzie wybrać się na spacer po okolicy. Najlepsze jednak czekało nas po kolacji.
Gorączka sobotniej nocy - DYSKOTEKA! Super się bawiliśmy! Jeszcze raz przesyłamy najlepsze życzenia naszym Kochanym Mamusiom z okazji ich święta! Kochamy was! Pozdrawiamy!

Zielona szkoła - relacja zdjęciowa z dni 24-27 maja 2018

Opublikowano: wtorek, 29, maj 2018

Za nami kolejne dwa dni pełne atrakcji. Wczoraj dzień plażowania, jak wyruzyliśmy po śniadaniu na plażę, to wróciliśmy dopiero na obiadokolację. Korzystamy z pięknego słońca - opalanie, kopanie w piachu, gra w piłkę i inne zajęcia sportowe.

Czytaj więcej: Zielona szkoła - relacja zdjęciowa z dni 24-27 maja 2018

Zielona szkoła - relacja z 23.05.2018

Opublikowano: czwartek, 24, maj 2018

Pogoda, jak na razie dopisuje. Humory też. Morze szumi i faluje, a my chłoniemy jego energię. Środa upłynęła nam na wygrzewaniu się na słoneczku, 3b już po śniadaniu udała się na plażę, 3c po lekcji wf na boisku wybrała się na zakupy do pobliskiego sklepu Dino. Po obiedzie wszyscy znowu plażowaliśmy, budowaliśmy zamki z piasku, graliśmy w piłkę.

Czytaj więcej: Zielona szkoła - relacja z 23.05.2018

Zielona szkoła - relacja nr 1

Opublikowano: środa, 23, maj 2018

Jesteśmy na miejscu!
Wczoraj po długiej i męczącej podróży zameldowaliśmy się w Rowach!
Zjedliśmy kolację, rozpakowaliśmy się i udaliśmy się na odpoczynek. Dzisiaj od samego rana przywitało nas słoneczko. Po śniadaniu udaliśmy się przywitać z morzem. O 13.00 mieliśmy obiadek, a zaraz po ciszy poobiedniej udaliśmy się na pierwszą wizytę w Rowach - centrum.